'Peperiksaan Telah Tiba'

'Peperiksaan Telah Tiba'
 
Selamat Menghadapi Peperiksaan.. Semoga Berjaya Dengan Cemerlang ...(◕‿◕✿)
buat teman - teman... esok hari pertama exam.. kepada yang ada paper esok.. best of luck!..

setelah semester kedua  belajar.. esok adalah penentu untuk sem kali ini.. insya-Allah saya akan cuba melakukan yang terbaik... semester kali ini 6 paper final yang akan saya ambil.. walaupun hanya 6 paper.. tapi jam kredit untuk sume paper.. agak mencabar.. huhu...

paper first adalah pada hari isnin.. kemudian  last paper adalah hari rabu 27/4...^_^ (balik umah).dh blh g family day tok prsp..huhu

untuk my classmate.. smoga kalian berjaya... dan dapat tmbh pointer balik semester nie... jom sama2 kita berusaha... insya-Allah....

saya ingin memohon maaf.. kepada semua teman-teman.. jika ada kesilapan yang tidak saya sedari yang menyinggung hati teman-teman... doakan saya pada exam kali ini.. serta dapat menghadapinya dengan baik dan tenang... insya-Allah...

wallahua'lam...


'Orang yang cemerlang melihat setiap halangan sebagai peluang untuk mengasah potensi, manakala orang tidak cemerlang menganggap setiap halangan sebagai alasan yang menyebabkan kemundurannya'
Jadilah anda seorang yang berfikiran cemerlang ...

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

 
copyright © 2013 to Hilmee Bakri | design by mimin Adam