Lama sangat dah tak update blog ni...


saya memohon maaf sebanyaknya, kerana dah lama sangat tak update entri baru untuk blog ni. Last update waktu bila pon saya lupa, lepas tu senyap. Maafla kepada semua kawan-kawan dan pengunjung yang datang ke blog saya ni..

Pernah rasa kekeringan idea untuk menulis? Itulah yang terjadi kepada saya selama mana tak update blog ni.terima kasih kerana sudi jenguk-jenguk blog ni. Terima kasih diucapkan... Insyaallah saya akan terus mencuba menulis selama mana di blog ini untuk tatapan semua..

Memang tabikla dengan sesiapa yang selalu update entri baru setiap hari, sebab tulah beliau berjaya dan terkenal dalam dunia blogger ni. Bagi penulis lah, tak tahulah orang lain macam mana. Mungkin ada blogger yang lebih lagi dari beliau tetapi apa pun bagi penulis, beliau adalah sebagai contoh terbaik untuk diikuti..

satu lagi faktor yang buat saya nak update blog ni balik sebab ada orang tanya (buah hati ) kenapa dah lama tak update blog..??dengan kekangan masa lagi..lagi yang menyebabkan saya semangat dia nak kongsi blogger bersama sy..huhu

lepas ini bukan saya saja yang akan berkongsi entri bersama anda semua..secara tidak langsung dia juga akan turut sama untuk kita kongsi bersama..harap kepada sesiap yang menjengah di blog sy ni..terima kasih saya ucapkan..so secara rasminya blog ini akan berkongsi bersama (nursyahirah binti abdul hakem)..harap awak juga dapat kongsi entri yang menarik disini..ramai pembaca diluar sana ingin melihat..:)

terima kasih semua..:)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
copyright © 2013 to Hilmee Bakri | design by mimin Adam