AWAK, SAYA SUKA KAT AWAK...

HAHUHAHIHAHOHOHO... (gelak pesen baru)

Penatnya badan…

Hurm...

Tapi bila saya nampak awak… 
Hehehe… Sukanyeee… 
ase penat semuanya hilang!!! 
Terima kasih awak… 
Awak selalu temankan saya kan. 
Terharu. 
Teringat pulak zaman2 kt sekolah dulu… 
Hurm… 
Tapi tak pe lah…

Awak, 

Sebenarnya dah lama saya cari yang macam awak.
 Tapi susahnya nak jumpa. 
Kenapa sekarang baru saya jumpa awak?
 Kenapa awak tak hadir dalam hidup saya sebelum ni?
 Awak… 
Saya terharu la…

Awak, 

Sebenarnya entry ni untuk awak. 
Kalau la awak faham maksud saya,
 saya terharu sangat2. 
Tapi saya tau,
 awak memang tak akan faham.
 Saya mintak maaf ye awak kalau
 apa yang saya cakap ni awak tak suka.

Awak,

Malam ni n seterusnya awak teman saya  eh.
 Boleh ke?
 Saya harap awak tak kesah… 
Hehehehe… 
Terima kasih awak…
 Tapi awak tak bosan ke?
 Tak pe, saya dah bawak teman untuk awak… 
Mesti awak tak bosan nanti… 
Awak suke tak kawan baru awak cik rougeberry?
 Suke kan? Hehehehe.... 
Saya beli khas untuk temankan awak....
 erm mne tau sy x de die blh temankn awk 
n perindu bile awk ingatkn sy..,
 nty bile awk rindu kt sy x jumpe sy pown x pe....
dgn rougeberry 2 awk blh hidu bau sy... hehehee...
n sy nk ucapkn terima kasih kerana selalu temankn sy..
 Saya tutup mata....


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

  1. sbb saye prasan sy comel make saye komen la yer.. X)

    wahh spesel entry untuk si dia..suke ade byk mkna,just suka as mmber sbb salu tmn kamu n ceriakan kamu or suka yg tgkap cintan uh..? hehe..

    ReplyDelete
  2. ye kamu mmg comel..:)..sy pown x tau nk terangkn mcmn kt awk..tp si die bg sy laen cgt..even sy mmg kwn bek ngan die..slalu text die,col die..tp die ad boy..sy x ksh..n sy slalu doakn die epy..n sy suka tgk die epy..

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Hilmee Bakri | design by mimin Adam