Rindu Padamu .


salam semua . 

tatkala jam menginjak ke angka 12 tengah malam , aku dihimpit kesayuan . air mataku menitis saat aku cuba memejamkan mata  . Ya Allah . maafkan hambamu ini .jarangkali aq menanyakan khabar keluargaku di sana..terutama ibuku..terasa rindu yg teramat cgt..ntah bila lg dpt blk utk berjumpe dendannya..ibu anakmu ini rindu padamu..:)








"Ya Allah . aku menadah kedua tapak tanganku bermohon padamu . ampunkan lah segala dosa emak ku . tempatkanlah dia di kalangan hambamu yang beriman . sesungguhnya telah dia mendidik dan menjagaku sebaik mungkin ketika hayatnya .  sesungguhnya telah dia curahkan segala kasih dan sayangnya kepadaku . tiada emak lain yang boleh menggantikan posisinya di hati kecil ku ini Ya Allah . aku pinta kepadamu di bulan yang penuh barakah ini , kau pertemukan lah aku dengannya buat sekalian kalinya walau sekadar dalam mimpi . dahi ini rindu akan ciumannya . tubuh ini perlukankan dakapannya . tangan ini inginkan belaian darinya . telinga ini perlukan kata - kata sayang darinya . dan sanubari ini dambakan kasih sayangnya . Ya Allah . berikanlah aku kesempatan ini . Amin . "


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
copyright © 2013 to Hilmee Bakri | design by mimin Adam