aku kesunyian




Hidup aku mula rasa tak tentu arah...
Hmmm..tak tahu knapa...
Tiba2 aku rasa buntu...
Pergi bersiar-siar dengan kawan-kawan pun 

dah jadi macam pergi tengok lagak ngeri...
Moody je dari awal sampai ke destinasi...
Rasa buat semua benda jadi serba tak kena...
Fikirkan maslah diri...yang sentiasa bergelumang dengan maksiat...
Duk sorang pun maksiat...
Duk ramai-ramai pun maksiat...
Pahala ibadat belum tentu dapat tampung azab maksiat...
Maksiat MATA...
Maksiat TANGAN...
Maksiat HIDUNG...
Maksiat KAKI...
Maksiat TELINGA...
Maksiat MULUT...
semua anggota aku telah buat maksiat...
Hanya AllAH yang Maha Mengetahui...
Lalainya Aku Ya RABBI...
Aku tidak pernah mensyukuri nikmat ISLAM yang KAMU berikan YA RABBI...
Jauhnya Aku datiMU ya ALLAH...
Jangan Tinggalkan Aku Keseorangan Tanpa REDHAMU YA RABBI...
Betulkan niatku...
Ikhlaskan niatku keranamu dalam semua perkara...amin ya rabbal a'lamin

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

  1. xsgke abg pndai wt ayat-ayat yg sungguh mnyayat hati..hehe

    ReplyDelete

 
copyright © 2013 to Hilmee Bakri | design by mimin Adam