si dia yg istimewa



Dia sangat comel. Menarik. N namanya .......
Saya jatuh hati pada die sejak hari pertama terlihat dia. Dan setiap kali terlihat dia, rasa nak peluk dia. Nak cium dia. Nak cakap dekat dia ‘Awak sangat cute. Sayangnya dekat awak!’ Tapi dia tak mungkin faham.
Tapi saya tak kisah. Saya suka jugak dekat dia. Saya tahu ramai lagi orang yang suka dekat dia sebab rupa dia. Berapa kali saya perasan orang tengok muka dia dan senyum. Lagi-lagi lelaki.jeles sy owg tgk die.. Orang pempuan pun ada jugak. Tapi die buat dek je. Kadang-kadang dia senyum balik.
Tapi saya tak jeles. Sebab antara saya dan die, dah ada hubungan istimewa. Kalau boleh, saya nak satu dunia tahu betapa bertuahnya saya sebab ada die. Saya nak bagitau satu dunia betapa sayangnya saya pada die.
Bila die tak sihat, saya pun susah hati. Tapi saya tak bagitau dia saya risau. Saya senyap je. dari dulu sy tak pernah ase nk wt die tersinggung. x tau  kenapa.
bila ase berjauhn ngan die, rasa rindu je nak jumpa . Nak cium dia, cubit pipi dia.. Siapa sebenarnya die ni?
biarlh sy n yg maha kuasa tau sape die..
nty bile sy bersama die baru sy bgtau 1 dunia sape die..:)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments:

Post a Comment

 
copyright © 2013 to Hilmee Bakri | design by mimin Adam